Persoonlijk contact bij schademelding

Bij Autoschade John de Groot hebben we graag een persoonlijk contact bij het melden van uw schade. We spreken dan ook liever over een schade intake. We bekijken samen met u de schade en spreken door wat u van ons en uw verzekeraar kunt verwachten. Op dat moment maken we al foto’s van de schade en krijgt u direct een geschat schadebedrag. Maar heeft u liever eerst een offerte? Vult u dan het onderstaande formulier in en wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Een afspraak is bij ons nooit nodig, u kunt direct langskomen!
U kunt hiervoor zonder afspraak bij ons terecht. Neemt u dan direct het kentekenbewijs en de groene kaart van uw verzekeraar mee. Hulp bij schademelding en het invullen van het schadeformulier zijn uiteraard vanzelfsprekend. Aansluitend maken we direct een afspraak of, indien u niet veilig verder kunt, zorgen we ervoor dat er meteen vervangend vervoer voor u beschikbaar is.

Korte reparatietijd
Wanneer we een afspraak maken voor reparatie, regelen wij in de tussentijd het contact met uw verzekeraar, de calculatie en de benodigde onderdelen. De reparatietijd kan hiermee tot een minimum worden beperkt. Ook hier geldt: ‘kwaliteit is een keuze’.

Geen tijd?
U mag ons natuurlijk ook bellen of mailen, indien u onmogelijk langs kunt komen. Telefoon: 0252-412310. Of vraagt u een vrijblijvende offerte bij ons aan, die is uiteraard kosteloos en u zit nergens aan vast.

Vrijblijvende offerte

Persoonlijke gegevens

Autogegevens

Schade

Sleep je bestanden hierheen, of klik hier om ze te selecteren Kies bestand
Maximale uploadgrootte: 67.11MB